2011-08-23 ? 22:25:25

Strumpeband

För nån vecka sen fick jag hem detta underbara strumpeband :-)

 

 

Köpte den på tradera för 60:- Som jag skrivit innan så kan man verkligen hitta fina saker där till riktigt bra priser. Synd bara att jag inte har något riktigt bröllop att planera utan jag köper grejer i förhoppning att gubben en dag friar ;-) haha! Den dagen den lyckan... TOTAL LYCKA :-)

 

/ WedCor

2011-08-05 ? 21:27:24

Tips till festhäfte

En annan rolig idé är att göra framsidan på festhäftet som ett tidningsomslag och sen ha själva häftet som en tidning med artiklar osv.

 

 

Nu har jag bara gjort ett exempel väldigt snabbt för att visa vad jag menar men det är en rolig och annorlunda grej :-)

 

/ Wedcor

2011-08-05 ? 21:02:52

Monogram

Något som jag tycker piffar upp dom små grejerna som tex servetter eller att egentligen ha som ett tema genom bröllopet är att ha ett monogram.

Väldigt enkelt att göra själv. Hittade detta någonstans på Internet och bytte ut namnen och typsnittet. Tyckte det var enkelt och stilrent.

 

 

/ Wedcor

2011-08-05 ? 00:07:09

Inköp :-)

Har nu ÄNTLIGEN lyckats hitta min drömtiara. Enkel o fin. Beställde den på Tradera och så dök den upp i brevlådan igår. Jag är verkligen så nöjd med den och den var allt vad jag hade tänkt mig, t.om bättre :-)

 

 

 

 

320:- fick jag ge för den och det var det absolut värt. Hann dock inte med på auktionen med det matchande armbandet :-/

 

/ Wedcor

Kontakta mig här!