2011-10-18 ? 17:35:38

Gud vad detta e roligt

Det går verkligen framåt nu :-) Vad roligt! Har hittat en sångerska till själva vigseln, inhandlat lite dekorationsgrejer till festen. Det här är verkligen roligt på alla sätt och vis.
Ska lägga upp lite bilder sen, men visar inte allt för mycket :-P Lite hemligt måste det ju allt bli.

/ WedCor

2011-10-13 ? 20:53:12

Fyndat

Har hittat MASSOR av grejer nu till bröllopet. Bland annat en typ sån här cake topper.
Tycker det är så vanligt och tråkigt att ha ett sånt brudpar som typ ALLA har. Har hittat en massa fynd och det känns verkligen som det går framåt.
Jag ska bli fru H ;-)
/ WedCor
2011-10-10 ? 16:04:08

Gästbok

Hej!

Igår beställdes en gästbok som vi tänkte ha till festen. Så roligt att shoppa såna här grejer. Känns också bra att dela upp allt. Köpa lite varje månad än att köpa allt på samma gång. Känns dyrare då ;-)
Sitter även nu på jobbet och kollar över gästlistan. Verkligen ett svårt moment i planeringen. Vilka ska man bjuda...? Går ju tyvärr inte att bjuda alla, då blir det helt plötsligt jättemånga och jättedyrt. Så det får vi försöka klura ut hur vi ska göra.

/ WedCor

2011-10-09 ? 01:16:05

Bilder

Sitter i soffan och planerar lite inför bröllopet nu när Per jobbar. Hittade lite bilder på mig och honom från i somras. När jag gick igenom bilderna så insåg jag bara ännu mer vilken kärlek det finns emellan oss och vilken trygghet jag känner med honom.
Så jag känner mig så lyckligt lottad som nu ska få bli fru till denna helt fantastiska man.
/ WedCor
2011-10-08 ? 20:39:57

Shoppat

Idag har vi shoppat en grej till bröllopet. Bokstäver som ska stå på honnörsbordet :-) Kommer förhoppningsvis bli en sån fin dukning, om det blir så som jag tänker i huvudet.
Bokstäverna, fast dom vi köpte var mer i Shabby Chic. Kostade 39:- st på Gallerix.
/ WedCor
2011-10-07 ? 12:45:59

Planeringen igång på allvar

Har varit lugnt på bloggen ett tag nu men det har hänt en hel del grejer sen jag skrev sist för två veckor sen.

Jag och P har nu satt datum för bröllopet och bokat lokal och kyrka :-) I måndags var jag även och prova klänningar med mamma och Jenny. Efter år av förväntningar och tro om vad jag vill ha så hittade jag min klänning efter andra provningen. Det är verkligen som dom säger, det känns direkt när man hittat sin perfekta klänning.
Den är verkligen Pernilla och igår köpte jag den :-D En ASPERA!

Så planeringen går framåt och det är mycket att göra.

Jag vet att ni vill att jag skriver i bloggen mer ofta om vad som händer kring vårat bröllop. Jag förstår att ni är nyfikna och vill veta vad som händer och jag LOVAR att uppdatera oftare. Bloggen är ett bra sätt att få Er som jag kanske inte pratar med varje dag att hänga med i svängarna :-)

/ WedCor

Kontakta mig här!