2011-09-05 ? 01:03:50

Andra dagen som fästmö

Vilken fantatisk känsla det var att vakna imorse o veta att jag nu är Per's fästmö <3 helt underbart. Var dock tvungen att kolla en extra gång på mitt finger för att se om det verkligen satt en ring där :-) det gjorde det :-) det känns faktiskt annorlunda, känns som man har tagit förhållandet till en helt ny nivå och löftet man ger varandra är stort. Idag kom vi ut med det officiellt och nu frågar alla hur det gick till, när bröllopet kommer bli osv.

Berättelsen lovar jag att lägga ut imorgon. Svaret på när bröllopet kommer äga rum så vet inte ens jag och Per om det än. Inget vi diskuterat alls. Jag ska inte ljuga o säga att det spelar inte så stor roll, klart jag vill att det ska börja planeras på en gång :-) detta e ju något jag längtat efter så skriva något annat vore ju en lögn. Men nu e det så att det kommer nog dröja ett tag, hur länge vet jag inte. Det jag däremot vet är att jag längtar, att det kommer bli fantastiskt för jag kommer bli Per's fru.

Jag kommer blogga om tips om allt som har med bröllop att göra som jag gjort innan och jag kommer svara på alla era frågor som ni har också. Oavsett om ni ska gifta er eller är gäst på ett bröllop. Sen kommer jag också blogga när det e dags om min och Per's väg fram till den stora dagen. Vet ni hur lycklig jag e? Jag svävar på moln. Med min och hans historia då trodde jag aldrig att vi skulle stå här idag. Jag har velat vara med honom så länge och nu e vi här, tillsammans. Det som e det viktigaste!

/ Wedcor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kontakta mig här!