2011-09-04 ? 01:54:39

I do

Hej! Idag hände någonting stort. Idag friade min älskling <3

Jag har fått gått runt o nypa mig själv i armen för att fatta att detta e sant. Så nu ligger jag i sängen med världens finaste ring på mitt finger o känner total lycka. Detta e så galet stort. Tänk att jag ska få bli Per's fru en vacker dag. Att jag ska få planera mitt egna bröllop äntligen. Kan ni förstå? Det gör inte jag :-)
Detta är en fantastisk känsla och han har gjort mig till den lyckligaste tjejen som finns just nu. Frieriet var helt perfekt, enkelt o bara vi. Berättelsen kommer i ett annat inlägg :-) har ringt runt till alla i min familj o berättat den stora nyheten och alla blev jätteglada. Får se när Per talar om detta för sin familj.

Nu kommer jag sova som en prinsessa så nu säger jag godnatt så lägger jag upp bilder och berättelsen ev imorgon :-) godnatt!

/ WedCor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kontakta mig här!