2011-09-05 ? 15:26:50

Frieriet - hur det gick till...

Hej! :-D

Nu så, tänkte visa min ring som jag fick och även skriva hur frieriet gick till.


Detta är ringen, heeeelt galet fin. Finns ingen annan jag hellre ville ha :-)

Jag och Per hade varit runt i Enköping och handlat på dagen. Släppte av allting hemma och åkte sedan upp till hans föräldrar. Efter det så ville han åka till Bredsand som vi ibland brukar göra för att gå vid vattnet och bara prata. Vi kommer dit och vi går ner till vattnet, går ut på bryggan, kramas lite osv. Sen sätter vi oss ner på en bänk och pratar och gosar. Vi reser oss upp i tron om att vi ska åka hem men då kramar han mig och frågar om jag vill veta hemligheten han haft för mig. Han sätter mig ner på bänken igen och går sedan ner på knä och frågar om jag vill gifta mig med honom.
Jag blev heeelt chockad, hade ingen aning om att det skulle hända alls så jag fick inte fram några ord över huvudtaget utan satt bara och skaka och var jättenervös. Jag pussade honom och han sa sen att du har ju inte svarat på min fråga och då sa jag JA tre gånger och pussade honom ännu mer. Skakningarna fortsatte (och inte lite heller) och sen sa han jättefina saker till mig som att det är bara du och jag och detta är ett löfte på det osv.

Detta frieri var det PERFEKTA frieriet, enkelt och bara vi två. Det känns helt underbart <3

/ WedCor

Kommentarer
Jossan.D

Guuud vilken fin ring. Grattis till er båda / Trogen läsare av din blogg ;)

2011-09-05 @ 15:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kontakta mig här!