2011-09-08 ? 17:54:56

Inbjudningskort

Jag har som de flesta vet redan koll på det mesta när det kommer till mitt framtida bröllop. Det har alltid varit ett stort intresse och sen när jag jobbat lite med det så har jag snappat upp vissa detaljer från andras bröllop som jag faktiskt skulle vilja ha själv.
Något som jag tycker är svårt är inbjdningskort, finns ju en djungel av kort. Ska man fixa korten själva eller ska man beställa? Jag älskar ju att pyssla med såna grejer plus att det blir ju faktiskt lite mer personligt om man gör dom själva, one of a kind :-)






Detta är två favoriter dock. Sen beror det ju helt på om man ska ha något färgtema som ska gå igenom hela bröllopet eller inte. Båda är väldigt enkla och stilrena. Dom kan beställas på www.romance.se

/ WedCor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kontakta mig här!